5 may. 2012

Watching Skins

Como ya dije hace un mes creo estaba viendo Skins de nuevo y la verdad pensé que la segunda generación no iba a gustarme nada. Pero tras ver ya 7 capítulos de la 3 temporada me encantan. La estoy viendo en español, pero creo que cuando llegue a la 4 tendré que verlo en V.O y subs en español ya que el canal donde lo estoy viendo lo tiene así, dejaré el canal para verlo en español aquí por si alguien se anima.
http://www.youtube.com/user/JBF91 [Español y V.O subs español]
 [Like I said one month ago I was watching Skins again and I really thought that the second generation wasn't going to like me. But after watching 7 episodes of  season 3 , now I love them. I'm watching it in spanish, but I think when I have to watch the season 4 i'll watch it in V.O and spanish subs, the youtube channel where i'm watching it, got it that way, I post the channel here for who wants to watch it in spanish and also in english.]

Follow me on: 

Twitter Bloglovin Facebook

No hay comentarios :

Publicar un comentario